poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Najczęściej słuchane piosenki - lipiec/sierpień

 W ciągu dnia wpadłam na pomysł, że od czasu do czasu będę wstawiała 5 piosenek, które najczęściej słuchałam w danym miesiącu. Chcę, żebyście trochę bardziej poznali moje upodobania muzyczne.

 1. Chris Brown - Don't Wake Me Up. Chris'a uwielbiam, więc nie mogło go tu zabraknąć! Piosenka "prosta", szybko wpada w ucho, bez zbędnych zwrotek dzięki czemu bardzo szybko można się jej nauczyć na pamięć i ciągle nucić (co ja bardzo lubię).


 2. Conor Maynard - Vegas Girl. Chłopaka odkryłam dosyć niedawno i bardzo mi się spodobał. Nie wiem czy to przez chwytliwe refreny czy teksty, ale jak na razie mi się podoba, czekam na więcej!


 3. Maroon 5 - Payphone. Stary bardzo dobry zespół. Jest to dosyć smutna piosenka (?) jak dla mnie, ale jest tak wciągająca, że mogłabym słuchać godzinami!


  4. Flo Rida - Whistle. Jeden z moich ulubionych amerykańskich raperów (jedyni, których słucham). 


 5. Justin Bieber - As Long As You Love Me. Tak, tak dobrze widzicie. Wbrew temu co wszysyc sądzą Bieber bardzo zmienił się od piosenki "Baby". Oczywiście na plus! Nie, tylko pod względem wizerunku, ale przede wszystkim muzycznym. Coraz lepsze piosenki, teledyski sprawiają, że zaczynam coraz bardziej go lubić. Nawet ci, którzy go nie lubią muszą przyznać, że naprawdę świetnie potrafi tańczyć! A ta piosenka jak i teledysk spodobały mi się tak bardzo, że cały czas jej słucham ^^. 


 Uff...przy ostatnim troszkę się rozpisałam, ale mam nadzieję, że chociaż połowę przeczytaliście.
A jacy są Wasi muzyczni ulubiency/piosenki? Piszcie śmiało, bo możliwe, że mnie czymś "zarazicie"! :) 

21 komentarzy:

  1. Simple Plan , Blink-182 , Linkin Park itp. :))

    OdpowiedzUsuń
  2. piosenka justina jakoś mnie nie porwała ale ma przepiękny teledysk ;) taki mini film <3

    OdpowiedzUsuń
  3. nie lubie chrisa browna i juestina biebera : P Ja slucham po trochu wszystkiego (no prawie wszytskiego : P) - Nirvane, Maroon 5, to co leci w radiu i jakies takie smutasne xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Też lubię tą piosenkę Maroon 5 ;)
    Ja słucham m.in.Demi Lovato! <33

    OdpowiedzUsuń
  5. 3 i 4 też ciągle grają mi w głośnikach:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też przez długi czas nie przestawałam słuchać Payphone i Whistle. U mnie to zależy od dnia, raz mam ochotę posłuchać tej komercyjnej sieczki z list przebojów, a kiedy indziej znoszę tylko prawdziwego rocka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Raczej gustuję w innych gatunkach muzycznych, wolę bardziej kawałki w gatunku indie rock, albo alternatywne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oooh, żadnej z tych piosenek nie słuchałam dobrowolnie i jakoś mnie nie ciągnie. nie lubię komercyjnej muzyki, ale wiesz... są gusta i guściki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie mi się podobają i ich słucham ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. As long as you love po prostu pokochałam, mimo że Justinka nie lubię :D xx

    OdpowiedzUsuń
  11. ja mogę powiedzieć, że bardzo lubię eneja .. właściwie każdą ich piosenkę lubię :) skąd wzięłaś te statystykę po prawej? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi ci o liczbe osob online? Kliknelam na blogu Ankyls, zalogowalam sie i wstawilam do siebie :)

      Usuń
  12. chris brown to jest coś co uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja to co ty oprócz JB (nie znam tej piosenki nawet ) i Vegas Girl jakoś mi do gustu nie przypadła :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz! ♥