wtorek, 22 stycznia 2013

Najczęściej słuchane piosenki w styczniu

 Siema! Pod ostatnią notką pisałyście żebym dodawała więcej muzycznych/filmowych/książkowych postów. Od tych pierwszych zacznę. Znowu będzie to 5 najczęściej słuchanych piosenek w tym miesiącu. Na następny ogień pójdzie mój ulubiony zespół, i ogółem to czego słucham :)

 1. Taylor Swift - I Knew You Were Trouble. Ostatnio polubiłam tą wokalistkę. Wydaje mi się, że z muzyki country przeszła trochę do pop'u co mi bardzo pasuje :)



 2. Rihanna - Diamonds. Nie mogło jej tu zabraknąć. Uwielbiam ją, a z każdą nową piosenką i teledyskiem jestem coraz bardziej pod wrażeniem.


 3. Cher Lloyd - Oath. Nie jest aż tak popularna jak panie powyżej, ale gdy zobaczyłam jej występ w X Factor zakochałam się (haha ^^). Ma niesamowitą barwę głosu, od czasu do czasu rapuje. Ma również niesamowity styl.


 4. Amelia Lily - You Bring Me Joy. Tak jak Cher brała udział w X Factor. Jak na razie ma 2 single (drugi też bardzo lubię) czekam na więcej, bo widać ż dziewczyna ma potencjał i talent.


 5. Nickelback - Trying Not To Love You. Ostatnio nie mogę się oderwać od tego zespołu! Można zauważyć, że różni się od powyższych piosenek, a ja bardzo lubię takie urozmaicenie ^^


 Mam nadzieję, że post Wam się spodobał, obiecuję więcej muzycznych postów!
A Wy macie jakiś swoich ulubieńców?

20 komentarzy:

  1. Nie mój gust muzyczny więc się nie wypowiem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. również lubię Nickelback :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też lubie Taylor i Nickelback ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. znam je, ale za żadną z nich nie przepadam :P

    OdpowiedzUsuń
  5. YOU BRING ME JOY *____* taktakatak !

    OdpowiedzUsuń
  6. kurcze ;) podoba mi się w rihannie to że każda jej piosenka to HIT:),
    nie wiem jak to robi,ale to jest świetne;)

    OdpowiedzUsuń
  7. mhm...ja jesli chodzi o taylor wole we are never getting back together;)

    OdpowiedzUsuń
  8. te piosenki..już mi się powoli przejadają ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. nie lubię Rihanny, ale ta jej się udała :)
    zapraszam do mnie
    + obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja mam faze na the neighbourhood - sweeater weather - polecam Ci szczerze, na pewno Ci przypadnie do gustu :D

    OdpowiedzUsuń
  11. z tych piosenek słyszałam tylko Rihanne na reklamie w tv :DD

    OdpowiedzUsuń
  12. Nickelback są świetni ♥♥

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz! ♥